Začatie podnikania v dnešnej dobe

Začať podnikať v dnešnej dobe chce naozaj odvahu a úvodný kapitál. Pokiaľ však máte dobrú myšlienku, ste kreatívny, pracovitý, nič vám nesmie stáť v ceste za snami. Tu sú rady, ako v začiatkoch podnikania ušetriť nemalé finančné prostriedky.
Začiatok podnikania je spojený s mnohými väčšími či menšími výdavkami
Okrem investovania do kúpy či prenájmu priestorov, do samotného výrobného procesu či kúpy vybavenia, až po počítačový softvér na vytváranie faktúr, evidencie príjmov a výdavkov… Pri niektorých týchto výdavkoch sa naozaj ušetriť nedá, ale pri niektorých áno. Pozrite, na čom pri začiatku podnikania môžete ušetriť.

kancelář.jpg

Virtuálne sídlo
Kde bude moja firma „sedieť“? To je asi základná otázka, ktorú si ešte pred samotným založením firmy položíte. Pokiaľ nemáte vlastnú nehnuteľnosť, musíte si niečo prenajať. Keď si však zistíte výšku nájmu, pravdepodobne sa vám pekne zatočí hlava. A tak si poviete, že lepšie bude začať podnikať pekne doma a zadarmo. Lenže ako na vašich potenciálnych klientov zapôsobí adresa v nejakej dedinke na východnom Slovensku? My máme pre vás jednoduché a dá sa povedať, že aj lacné riešenie – virtuálne sídlo spoločnosti. Takéto virtuálne sídlo dnes ponúka na Slovensku niekoľko firiem. Ideálne je vybrať si spoločnosť, ktorá ponúka virtuálne sídlo v lukratívnej časti Bratislavy. Čo to znamená pre vás, ako začínajúceho podnikateľa?

Nájdete si profesionálnu spoločnosť, ktorá ponúka virtuálne sídlo. Objednáte si ho za mesačný poplatok 9 eur. Od spoločnosti obratom dostanete Súhlas so zriadením sídla spoločnosti a meno na ich poštovej schránke. Zároveň bude táto spoločnosť spracovávať vašu doručenú poštu, informovať vás o nej SMS správou, ukladať ju do on-line programu, kde si takmer okamžite môžete pozrieť, kto vám čo poslal. Ak o to požiadate, spoločnosť vám korešpondenciu otvorí, oscenuje a zašle e-mailom.
Čo z toho ešte budete mať? Okrem lukratívnej adresy nielen na vizitkách, ktorú ocenia všetci vaši klienti, budete mať správu korešpondencie, ale napríklad aj prenájom rokovacej miestnosti v prípade potreby. Spočítajte si, koľko ušetríte na prenájme priestorov vo vašom meste!

obchodní vztah.jpg

Faktúry on-line
Ďalšou možnosťou ako ušetriť nielen v začiatkoch podnikania, je on-line spracovanie faktúr. Čo to znamená? Dnes už nestačí spracovať faktúru „na kolene“ , pokiaľ chcete naozaj podnikať, musíte si kúpiť buď drahý softvér, ktorý si nainštalujete do vášho počítača, alebo nájdete lacnejší spôsob. Čo to znamená? Objednáte si on-line program, v ktorom bude spracovávať svoje faktúry, v ktorom budete párovať svoje dokumenty, vytvárať objednávky, viesť sklad či cenník a mnoho ďalšieho. Okrem toho je jednoduché prepojiť tento program so svojim e-shopom. Každý balík poskytuje viac a viac služieb. Výhodou je nižšia cena, pripojenie, a teda vytvorenie faktúry, kdekoľvek a kedykoľvek. Faktúra online vám môžu ušetriť nielen peniaze, ale aj čas, ktorého nie je v začiatkoch podnikania nikdy dosť.